O nas


Multi Communications

Codziennie mamy do czynienia z milionami odbiorców informacji i komunikatów. Nasza wiedza oparta na ponad 20 latach doświadczeń i stałej specjalizacji w jednej tylko dziedzinie – komunikacji międzyludzkiej – pozwala na dotarcie z przesłaniem naszego klienta do pożądanej grupy docelowej. Wierzymy w potęgę dialogu, wymiany informacji oraz budowy i podtrzymywania sieci kontaktów. Każdego dnia spotykamy się z wyzwaniami, które owocują wprowadzaniem nowych rozwiązań, stale podnoszących standard naszej pracy.

Nasz sukces tworzymy już od 1990 roku. W 2008 roku zajęliśmy 1. pozycję w klienckim rankingu magazynu Home&Market. Zdobywamy nagrody i nominacje do nagród w najważniejszych konkursach w Polsce i za granicą (Złote Spinacze, IPRA Golden Awards, Sabre Golden Awards).

Od początku naszego istnienia pracujemy dla wielu branż. Każda z nich jest niepowtarzalna i interesująca. Znajomość ważnych detali prowadzi nas do jak najszybszego osiągnięcia celu wytyczonego przez naszego klienta. Posiadana bogata wiedza na temat różnych sektorów gospodarki czyni z nas dobrych partnerów w realizacji komunikacyjnych projektów.

Dzięki najlepszym praktykom działań opartych na oferowanych przez nas usługach budujemy pozytywny wizerunek naszych klientów. Opracowujemy strategie komunikacyjne, budujemy programy edukacyjne, zajmujemy się relacjami z dziennikarzami, interesariuszami, organizujemy najefektywniejsze wydarzenia. Każda oferowana przez nas usługa zbliża naszego klienta do osiągnięcia założonego celu.

Najważniejsi są dla nas ludzie - ich cele, oczekiwania, ambicje i talenty. To właśnie dzięki nim tworzymy tak dobry i blisko współpracujący ze sobą zespół specjalistów. Największe wyzwania zawsze podejmujemy w grupie ekspertów, którzy potrafią kreować, budować i działać.

Usługi

Mariusz Pleban

Mariusz Pleban – właściciel i prezes Multi Communications, jednej z największych i najbardziej doświadczonych agencji Public Relations w Polsce. Specjalista zintegrowanej komunikacji marketingowej i PR. Przez 8 lat był wiceprezesem i członkiem Rady Związku Firm Public Relations. Obecnie sprawuje funkcję wiceprezesa zarządu Klubu Agencji Eventowych (KAE), działającego w ramach organizacji SKM SAR.

Wykłada na London School of Public Relations (prestiżowej globalnej sieci szkół PR), a także w Szkole Strategii Marki. Jest trenerem ICAN Institute (wydawcy renomowanego Harvard Business Review Polska). Prowadzi zajęcia w ramach projektów skierowanych do wyższej i średniej kadry zarządzającej. Jest również prelegentem na branżowych kongresach takich jak PR Forum, czy Harvard Business Review. Gościnnie wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Z Multi Communications, a tym samym z branżą PR związany jest od 1997 roku. W tej firmie przechodził całą ścieżkę kariery od account managera (niższe stanowisko kierownicze) poprzez partnera zarządzającego, aż do właściciela i prezesa w jednej osobie.

Kierowana przez Mariusza Plebana firma zdobyła wiele prestiżowych nagród w swojej branży. Jako jedyna z polskich agencji PR należy do sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network.

W notce wykorzystano fragment książki: Praca w PR dostarcza wrażeń i czyni życie ciekawszym. Najważniejsze etapy w karierze Mariusza Plebana, Warszawa 2010

Kontakt

/files/about/mariusz_pleban_bottom.jpg

Barbara Pleban

Współwłaściciel i wiceprezes Multi Communications.

Pełniła kluczowe funkcje z zakresu doradztwa w dziedzinie komunikacji strategicznej w Limitless (grupa Nakheel) Kompanii Piwowarskiej, IBM Business Consulting Services oraz PricewaterhouseCoopers.

Wcześniej była odpowiedzialna za stworzenie identyfikacji wizualnej Multi Banku. W latach 1994 – 1997 wpółtworzyła wiele aspektów polskiej polityki zagranicznej w obszarze integracji z Unią Europejską w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Specjalizuje się w doradztwie zarządom firm w zakresie zintegrowanej komunikacji public relations w obszarach: korporacyjnym, produktowym, B2B, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz zarządzania kryzysowego.

Przeprowadziła wiele treningów medialnych oraz coachingów komunikacyjnych z prezesami i zarządami firm. Współpracowała w tym zakresie m.in. z Beskidzkim Domem Maklerskim, Provimi (prezes), Lux Med d. Centrum Medycznym LIM, PwC, IBM Business Consulting Services, Kompanią Piwowarską, Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Warszawie, PKN ORLEN, Qualia, GSK.
Z branżą public relations związana jest od 1997 roku.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Dyplomatycznej Clingendael w Hadze (Netherlands Institute of International Relations).

Jest praktykiem NLP oraz certyfikowanym coachem ICC.

Kontakt

/files/about/barbara_pleban_bottom.jpg

Małgorzata Olkowicz

Z branżą szeroko rozumianych eventów związana od ponad 12 lat. Między innymi prowadziła projekty dla klientów z sektora elektroniki i AGD (Philips Polska, Fujitsu, Toshiba), informatyki (Microsoft, IBM), motoryzacji (Nissan Polska, GM Poland, Volvo Auto Polska, Mercedes-Benz), oraz farmakologii (Janssen Cilag, Sanofi Aventis).

W Multi Event od września 2007 roku na stanowisku project directora. Wcześniej account manager w Agencji „3,14” i senior key account manager w Agencji Zoom.

Prywatnie – mężatka z ponad 23-letnim stażem i mama trójki dorastających dzieci.

Kontakt

/files/about/malgorzata_olkowicz_bottom.jpg

Edyta Miszczuk

Edyta Miszczuk  (Account Director)

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie i studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Biznesu dla Menadżerów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła liczne kursy samodoskonalenia zawodowego, m.in.: Satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego, Trening Kreatywności, Organizacja czasu pracy - efektywne planowanie i zarządzanie czasem, Trening dla trenerów wewnętrznych; ma także dyplom London School of Public Relations.

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży PR. Przed rozpoczęciem współpracy z MC, pracowała m.in. w ENEMEF Sp. z o.o., Agencji Reklamowej IKON Sp. z o.o. oraz Silver Screen SPC Leasing. Specjalizuje się w realizacji projektów dot. PR B2B, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji wew. dla firm z branży motoryzacyjnej, transportowej, paliwowej, OZE, alkoholowej, finansowej i w relacjach inwestorskich.

Do portfolio jej klientów należą m.in. PKN ORLEN, Schenker Sp. z o.o., LeasePlan Fleet Management (Polska) Sp. z o.o., Inter Partner Assistance Polska S.A., ING Życie, Vocollect, Volkswagen Bank, OSRAM, GSK, PIGEO i Fundacja REO, ElektroEko, Provident, ORKA, PKO PB – Obligacje Skarbu Państwa, Bank BPS S.A., Qualia Development, Dom Maklerski BDM, Touax.

 

 

Kontakt

/files/about/edyta_miszczuk_bottom.jpg

Public Relations Global Network - PRGN

Multi Communications posiada liczne grono sprawdzonych partnerów z branży public relations aktywnych na 80 rynkach świata, a zrzeszonych w sieci Public Relations Global Network.

Public Relations Global Network to ponad 50 niezależnych firm świadczących usługi na najwyższym poziomie, posiadających rozbudowaną sieć kontaktów, mających ugruntowaną pozycję na swoich rynkach lokalnych. PRGN to ponad 1000 ekspertów znających specyfikę działań prowadzonych na 6 kontynentach, wśród różnych kultur i grup społecznych.

Firmy zrzeszone w sieci reprezentują najwyższe światowe standardy i kierują się wysoką etyką prowadzonych działań.

Współpracujemy, dzielimy się doświadczeniami, udzielamy sobie nawzajem profesjonalnego wsparcia. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać każdemu globalnemu wyzwaniu.

Multi Communications jest jedynym reprezentantem Polski w Public Relations Global Network.

Ameryka Północna

Kanada/Toronto

USA

 

Ameryka Południowa

Argentyna

Brazylia

Chile

 

Europa

Austria

Niemcy

Francja

Wielka Brytania

Belgia

Irlandia

Włochy

Holandia

Polska

Hiszpania

Szwecja

Węgry

Portugalia

Szwajcaria

Litwa

Rumunia

Dania

 

Azja

Dubaj

Indie

Japonia

Korea

Chiny

Singapur

Rosja

Bułgaria

 

Afryka

Afryka Południowa

 

Australia

 

 

 

Kontakt

/files/about/logo-prgn_1.png