O nas


Top 10 faktów o MULTI COMMUNICATIONS

Niezależnie od tego w jaki sposób dotarłeś do nas, czy to dzięki rekomendacji naszego klienta, przez Facebooka, czy poprzez wpisanie do Google’a takich fraz jak „szukam agencji PR”, „Agencja PR Warszawa”, „Agencja content marketing”, dziękujemy Ci za zainteresowanie nami. Skoro jesteś na tej zakładce, interesują Cię zatem najważniejsze informacje dotyczące agencji.

TOP 10 faktów o Multi Communications:

#1 Multi Communications to nowoczesna agencja PR 

Consulting Public Relations to zarówno PR dla firm i dla produktów. Realizujemy projekty Employer Brandingowe, CSR, kryzysowe, launche, media relations, mapujemy interesariuszy i planujemy strategie dotarcia do nich, organizujemy szkolenia medialne. Nowoczesny PR to jednak dużo, dużo więcej. To współpraca w grupach projektowych z kontentowcami, eventowcami, social media gurus, domami mediowymi i wieloma innymi ekspertami, z którymi często działamy wspólnie na złożonych projektach nastawionych na konkretny cel. Na zmianę postaw, na motywacje do podejmowania konkretnych decyzji.

Udzielamy się branżowo i współtworzymy PR w Polsce poprzez aktywne uczestnictwo w Związku Firm Public Relations (ZFPR). Właściciele Multi są ekspertami branżowymi i jurorami Cannes Lions, Kreatura, czy Złote Spinacze.

#2 Agencja eventowa Multi Event

Event management jest domeną zespołu Multi Event, który od początku działania jest częścią Multi Communications. Nasi producenci wydarzeń organizują konferencje, oficjalne gale, specjalne uroczystości, premiery produktów, roadshows, wydarzenia wewnętrzne, pikniki, imprezy motywacyjne, obsługują projekty targowe i wystawiennicze. Robią dobre eventy, to znaczy takie, które zapadają w pamięci, wpływają na procesy podejmowania decyzji, motywują. Są dla uczestników dobrą zabawą.

Jesteśmy członkiem Klubu Agencji Eventowych, działającego w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Prowadzimy dialog na rzecz rozwoju branży eventowej w Polsce. Śledzimy najnowsze trendy i nie powtarzamy zgranych scenariuszy.

#3 Multi influencer marketing

O sukcesie firmy lub produktu coraz częściej decydują influencerzy. Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube, czy blog mogą być fantastycznym środowiskiem, dzięki któremu influencer wpłynie na Twoją widownię lub grupę docelową.

Realizujemy kampanie zwieloma naraz  lub z pojedynczymi twórcami internetowymi. ami. Długodystansowe i krótkie sprinty. Z pomocą digital influencers trafiamy do konkretnych widowni i wpływamy na nie. W ten sposób zwracamy uwagę na nowe trendy, usługi, produkty, rewitalizujemy te dostępne już od jakiegoś czasu na rynku. Rotujemy wśród nich produkty. Dbamy o możliwie najlepsze opinie. Poprzez influencerów zwracamy też uwagę na problemy społeczne.

Dysponujemy własną bazą danych kilku tysięcy influencerów. W wybranych projektach koordynujemy akcje ze znanymi platformami influencerskimi.

#4 Social media

Social media to fantastyczny, bezpośredni kontakt z konsumentami. Prowadzimy profile dla naszych klientów. Najczęściej w ramach dużych projektów, dbając o to, aby przekaz skutecznie współgrał z każdym innym kanałem komunikacji. Często spełniamy się w realizacji tylko kanałów społecznościowych.

Poza przygotowywaniem i publikowaniem treści, zajmujemy się optymalizacją wydatków reklamowych. Dbamy o to, aby komunikat trafił jak najniższym kosztem do jak najlepiej dobranej grupy docelowej.

#5 Przede wszystkim dobry content marketing

Content Marketing to, w największym skrócie, zajmowanie się treścią jak produktem i dbanie o jego dopasowanie, dostępność, wartość i promocję. Zajmujemy się zatem tworzeniem treści i contentowym marketing-mixem.

W ramach strategii contentowych analizujemy i dobieramy realne cele tworzenia treści. Później tworzymy ciekawą, motywująca historię jaką opowiadać ma marka. W kolejnym etapie określamy widownię, najczęściej poprzez tworzenie konkretnych person contentowych. Konsekwentnie planujemy proces relacji z odbiorcami, dobór konkretnych kanałów, jak serwisy contentowe, media społecznościowe, PR, eventy i wiele innych. Tworzymy kalendarze terminów publikacji. Określamy KPI, po których poznajemy czy projekt realizuje przede wszystkim biznesowe cele klienta.

#6 pracujemy z bardzo znanymi i mniej znanymi firmami i markami

Pracujemy na stałe lub projektowo dla bardzo znanych i prestiżowych marek,  jak Huawei, Durex, Mercedes-Benz, Carlsberg i  Microsoft. Prowadzimy też komunikację dla firm i marek mniej znanych szerokiej publiczności, ale wyjątkowych, działających lokalnie, wchodzących na rynek lub działających w wąskich dziedzinach, takich jak: YIT, Elavon, CD, Menard czy BNP Paribas Securities Services.

Lubimy podtrzymywać rozpoznawalność marki lub ją tworzyć. To właśnie my kontrybuowaliśmy we wzrostach świadomości- praktycznie od zera - takich marek jak Beko, Shell V-Power, wspomniane kosmetyki CD, wina musujące Cava czy program Shell Smart.

#7 mamy specjalizacje branżowe

Znamy się na naszych usługach. Znamy też specyfikę branż, w których działają nasi klienci. Poniżej przedstawiamy wybrane branże, ale nie wszystkie:

Technologie – pracujemy dla Huawei (Consumer, Carrier, Enterprise), Elavon, Microsoft. Wcześniej realizowaliśmy projekty między innymi dla Philips, Belkin, Polar, Toshiba, Asus i wielu innych

AGD – ostatnie cztery lata z Electrolux, wcześniej z Philips, Beko i Whirlpool

Ubezpieczenia, bankowość i finanse – wiele lat współpracy z Nationale-Nederlanden, Volkswagen Financial Services (Volkswagen Bank Polska), PKO BP (Obligacje Skarbu Państwa), Elavon i wielu innych

Kosmetyki i uroda – wprowadzaliśmy w Polsce  i na wybrane rynki centralnej Europy marki CD oraz Rapid White; współpraca z Avon, Neu Lash i wiele innych

Transport i logistyka – długoletnia współpraca z DB Schenker - liderem branży TSL, linie lotnicze Small Planet oraz praca dla trucków z gwiazdą Mercedesa

Farmaceutyki i zdrowie – klientów, których obsługiwaliśmy przez ostatnie lata można wyliczać i wyliczać: Gedeon Richter, Orkla Health (Litozin, Bodymax, Salvequick, Kalms, Möller's Bio-Oil, Durex.

#8 realizujemy projekty w Polsce, w Europie i na świecie

Jesteśmy polską firmą i większość projektów realizujemy w Polsce, jednak często zajmujemy się koordynacją i wdrażaniem projektów na różnych rynkach. Nasze międzynarodowe doświadczenie zaczęło się wiele lat temu, od konsultacji i koordynacji wprowadzania paliw Shell V-Power w krajach wschodniej Europy i w Turcji. Później skutecznie realizowaliśmy projekty w Rosji, Słowenii, Słowacji i na Węgrzech, odnosząc sukcesy dla naszych polskich i zagranicznych klientów. Pomagaliśmy firmom i instytycjom w znalezieniu partnerów komunikacyjnych w USA, na Bliskim Wschodzie i innych częściach świata.

Dzięki członkostwu w sieci Public Relations Global Network mamy dostęp do największych i najważniejszych rynków świata. Możemy koordynować i realizować projekty dla klientów, traktując naszą agencję jako strategiczny hub komunikacyjny.

#9 pracujemy na technologiach Microsoft i nie tylko

Współpraca z nami jest szybka, komfortowa i bezpieczna. Pracujemy w środowisku Microsoft Office i korzystamy tylko  legalnych wersji oprogramowania tego pakietu biurowego. Mamy zawsze dostęp do najnowszych wersji MS PowerPoint, MS Excel, MS Word oraz szkoleń. Realizując projekty używamy powierzchni dyskowej w chmurze OneDrive oraz programu pomagającemu w zespołowej realizacji projektów - Yammer. Spotkania wirtualne odbywamy poprzez szyfrowane narzędzie Skype for business.

Poza tym, dzięki technologii VPN managerowie posiadają zdalny, kodowany dostęp do dysków. Korzystamy z legalnych źródeł fotograficznych i video. Frazy Google’owe analizujemy przy użyciu SEMSTORM.

#10 Działamy od 1990 jako jedna z najdłużej działających agencji w Polsce

Zaczęliśmy wcześniej niż powstały Zjednoczone Niemcy, wyprzedziliśmy powstanie hitu „Ice Ice Baby” Vanila Ice, realizowaliśmy strategie komunikacyjne jeszcze przed wejściem Polski do NATO.

Działamy dokładnie od 7 kwietnia 1990 r. i stale zmieniamy się razem z rozwijającą się komunikacją marketingową. Kiedyś na konferencje prasowe zapraszaliśmy za pomocą faxu (dzwoniliśmy wtedy i pytaliśmy, czy fax redakcji ma aby na pewno załadowany papier), teraz zapraszamy na Facebookowe konferencje live za pomocą Messengera. Kiedyś robiliśmy PR dla koncertów U2 i Aerosmith, teraz robimy koncerty dla naszych klientów eventowych. Zmieniamy się stale, a komunikacja sprawia nam zawsze masę radości.

Wiesz już sporo o Multi.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą lub chcesz dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do kontaktu!  

Usługi

Mariusz Pleban

Mariusz Pleban – właściciel i prezes Multi Communications, jednej z największych i najbardziej doświadczonych agencji Public Relations w Polsce. Specjalista zintegrowanej komunikacji marketingowej i PR. Przez 8 lat był wiceprezesem i członkiem Rady Związku Firm Public Relations. Obecnie sprawuje funkcję wiceprezesa zarządu Klubu Agencji Eventowych (KAE), działającego w ramach organizacji SKM SAR.

Wykłada na London School of Public Relations (prestiżowej globalnej sieci szkół PR), a także w Szkole Strategii Marki. Jest trenerem ICAN Institute (wydawcy renomowanego Harvard Business Review Polska). Prowadzi zajęcia w ramach projektów skierowanych do wyższej i średniej kadry zarządzającej. Jest również prelegentem na branżowych kongresach takich jak PR Forum, czy Harvard Business Review. Gościnnie wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Z Multi Communications, a tym samym z branżą PR związany jest od 1997 roku. W tej firmie przechodził całą ścieżkę kariery od account managera (niższe stanowisko kierownicze) poprzez partnera zarządzającego, aż do właściciela i prezesa w jednej osobie.

Kierowana przez Mariusza Plebana firma zdobyła wiele prestiżowych nagród w swojej branży. Jako jedyna z polskich agencji PR należy do sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network.

W notce wykorzystano fragment książki: Praca w PR dostarcza wrażeń i czyni życie ciekawszym. Najważniejsze etapy w karierze Mariusza Plebana, Warszawa 2010

Kontakt

/files/about/mariusz_pleban_bottom.jpg

Barbara Pleban

Współwłaściciel i wiceprezes Multi Communications.

Pełniła kluczowe funkcje z zakresu doradztwa w dziedzinie komunikacji strategicznej w Limitless (grupa Nakheel) Kompanii Piwowarskiej, IBM Business Consulting Services oraz PricewaterhouseCoopers.

Wcześniej była odpowiedzialna za stworzenie identyfikacji wizualnej Multi Banku. W latach 1994 – 1997 wpółtworzyła wiele aspektów polskiej polityki zagranicznej w obszarze integracji z Unią Europejską w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Specjalizuje się w doradztwie zarządom firm w zakresie zintegrowanej komunikacji public relations w obszarach: korporacyjnym, produktowym, B2B, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz zarządzania kryzysowego.

Przeprowadziła wiele treningów medialnych oraz coachingów komunikacyjnych z prezesami i zarządami firm. Współpracowała w tym zakresie m.in. z Beskidzkim Domem Maklerskim, Provimi (prezes), Lux Med d. Centrum Medycznym LIM, PwC, IBM Business Consulting Services, Kompanią Piwowarską, Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Warszawie, PKN ORLEN, Qualia, GSK.
Z branżą public relations związana jest od 1997 roku.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Dyplomatycznej Clingendael w Hadze (Netherlands Institute of International Relations).

Jest praktykiem NLP oraz certyfikowanym coachem ICC.

Kontakt

/files/about/barbara_pleban_bottom.jpg

Małgorzata Olkowicz

Z branżą szeroko rozumianych eventów związana od ponad 12 lat. Między innymi prowadziła projekty dla klientów z sektora elektroniki i AGD (Philips Polska, Fujitsu, Toshiba), informatyki (Microsoft, IBM), motoryzacji (Nissan Polska, GM Poland, Volvo Auto Polska, Mercedes-Benz), oraz farmakologii (Janssen Cilag, Sanofi Aventis).

W Multi Event od września 2007 roku na stanowisku project directora. Wcześniej account manager w Agencji „3,14” i senior key account manager w Agencji Zoom.

Prywatnie – mężatka z ponad 23-letnim stażem i mama trójki dorastających dzieci.

Kontakt

/files/about/malgorzata_olkowicz_bottom.jpg

Edyta Miszczuk

Edyta Miszczuk  (Account Director)

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie i studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Biznesu dla Menadżerów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła liczne kursy samodoskonalenia zawodowego, m.in.: Satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego, Trening Kreatywności, Organizacja czasu pracy - efektywne planowanie i zarządzanie czasem, Trening dla trenerów wewnętrznych; ma także dyplom London School of Public Relations.

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży PR. Przed rozpoczęciem współpracy z MC, pracowała m.in. w ENEMEF Sp. z o.o., Agencji Reklamowej IKON Sp. z o.o. oraz Silver Screen SPC Leasing. Specjalizuje się w realizacji projektów dot. PR B2B, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji wew. dla firm z branży motoryzacyjnej, transportowej, paliwowej, OZE, alkoholowej, finansowej i w relacjach inwestorskich.

Do portfolio jej klientów należą m.in. PKN ORLEN, Schenker Sp. z o.o., LeasePlan Fleet Management (Polska) Sp. z o.o., Inter Partner Assistance Polska S.A., ING Życie, Vocollect, Volkswagen Bank, OSRAM, GSK, PIGEO i Fundacja REO, ElektroEko, Provident, ORKA, PKO PB – Obligacje Skarbu Państwa, Bank BPS S.A., Qualia Development, Dom Maklerski BDM, Touax.

 

 

Kontakt

/files/about/edyta_miszczuk_bottom.jpg

Public Relations Global Network - PRGN

Multi Communications posiada liczne grono sprawdzonych partnerów z branży public relations aktywnych na 80 rynkach świata, a zrzeszonych w sieci Public Relations Global Network.

Public Relations Global Network to ponad 50 niezależnych firm świadczących usługi na najwyższym poziomie, posiadających rozbudowaną sieć kontaktów, mających ugruntowaną pozycję na swoich rynkach lokalnych. PRGN to ponad 1000 ekspertów znających specyfikę działań prowadzonych na 6 kontynentach, wśród różnych kultur i grup społecznych.

Firmy zrzeszone w sieci reprezentują najwyższe światowe standardy i kierują się wysoką etyką prowadzonych działań.

Współpracujemy, dzielimy się doświadczeniami, udzielamy sobie nawzajem profesjonalnego wsparcia. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać każdemu globalnemu wyzwaniu.

Multi Communications jest jedynym reprezentantem Polski w Public Relations Global Network.

Ameryka Północna

Kanada/Toronto

USA

 

Ameryka Południowa

Argentyna

Brazylia

Chile

 

Europa

Austria

Niemcy

Francja

Wielka Brytania

Belgia

Irlandia

Włochy

Holandia

Polska

Hiszpania

Szwecja

Węgry

Portugalia

Szwajcaria

Litwa

Rumunia

Dania

 

Azja

Dubaj

Indie

Japonia

Korea

Chiny

Singapur

Rosja

Bułgaria

 

Afryka

Afryka Południowa

 

Australia

 

 

 

Kontakt

/files/about/logo-prgn_1.png