Klient


Electrolux

Klient

Electrolux

Electrolux, to  jeden ze światowych liderów w dziedzinie urządzeń AGD oraz do użytku profesjonalnego, sprzedający rocznie ponad 40 mln produktów klientom w 150 krajach. 

Od lipca 2013 Multi Communications realizuje dla marki Electrolux strategię komunikacyjną opartą na platformie „Z myślą o Tobie”. Zadaniem agencji jest budowanie oraz wzmacnianie wizerunku marki, jako firmy nowoczesnej, innowacyjnej, empatycznej, a w tym wszystkim – profesjonalnej. Cele realizowane są poprzez wsparcie komunikacyjne kampanii marketingowych klienta oraz dodatkowe działania wizerunkowe i produktowe w obszarach media relations, social media oraz w blogosferze.

Prowadzone od lipca 2013 roku działania media relations przyniosły do lipca 2014 roku widoczne efekty medialne w postaci ponad 660 publikacji w internecie oraz prasie. Efektywna współpraca z najbardziej popularnymi polskimi blogami z zakresu lifestyle, kulinaria, moda, parenting, zaowocowała z kolei dotychczas ponad 80 unikalnymi publikacjami poświęconymi kluczowym z punktu widzenia firmy produktom oraz zagadnieniom.