Klient


CD

Klient

CD

CD to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku kosmetycznym w Niemczech, oferująca delikatne produkty do pielęgnacji. Ich skład bazuje na świadomym wykluczeniu kontrowersyjnych substancji takich jak: silikony, parabeny, oleje mineralne, barwniki, a także sole aluminium. Z początkiem 2015 roku marka CD wprowadziła swoje produkty na polski rynek z rodzimymi etykietami. W jej portfolio znajdziemy produkty z kategorii żeli pod prysznic i dezodorantów w czterech liniach zapachowych: lilia wodna, granat, cytryna oraz pomarańcza.

Multi Communications jest odpowiedzialne za działania komunikacyjne dla marki CD w Polsce oraz koordynuje pracę na 3 rynkach europejskich: na Węgrzech, w Słowacji i Słowenii.

W Polsce marka prowadzi komunikację pod hasłem: „CD – kosmetyki inspirowane naturą”. Strategia PR opiera się na naturalnym podejściu do długotrwałych relacji i realizacji „czystych” działań media relations oraz blogers relations. Podejście to jest zgodne z wartościami CD, które zakładają transparentność oraz wiarę, iż „mniej znaczy więcej” – w myśl zasady: czysta marka – czysta komunikacja. Działania angażujące w świat marki obejmują m.in. stały kontakt z dziennikarzami i blogerami, przygotowanie konceptów kreatywnych, launch nowych produktów, a także edukowanie w zakresie świadomej pielęgnacji.