28/09/2017

ŻUJ: MULTI PRZEGLĄD VOL.2 , CZYLI CO NOWEGO W ŚWIECIE MARKETINGU

Co można zjeść, przeżuwając stóg informacji ze świata marketingu?

Jak podaje Wikipedia, górna warga lamy jest podzielona poprzecznie co ułatwia lepszą kontrolę nad żywnością trafiającą do pyska. Żołądek lamy jest 3–częściowy, silnie umięśniony. Choć systematycznie lamy nie są zaliczane do przeżuwaczy, to anatomicznie i fizjologicznie są zwierzętami przeżuwającymi. To trochę tak jak my, gdy szukamy informacji w Internecie!

Jeżeli jednak nie jesteś w stanie przeżuwać samodzielnie – nie ma sprawy, już po raz drugi zrobiliśmy to za Ciebie! W naszym cyklu ŻUJ, którego twarzą są lamy, jak co miesiąc znajdziesz najciekawsze newsy z branży, dzięki którym zawsze będziesz na bieżąco.

1. Go with the Flaw

Piękne zdjęcia pięknych ludzi w pięknych ubraniach to sól instagramowej ziemi. Marki płynące z głównym nurtem prześcigają się w zbieraniu serduszek pod postami z ich idealnymi modelkami i modelami. Jak się jednak okazuje – wielkie marki mogą mieć odwagę przeciwstawić się temu porządkowi. Jedną z nich jest odzieżowy brand Diesel, który w charakterystyczny dla siebie sposób postarał się pójść pod prąd. Jego kolekcja jesień/zima 2018 doczekała się oprawy, którą można określić jako perfekcyjnie nieperfekcyjną. Diesel usunął swoje dotychczasowe treści z Instagrama, ryzykując tym samym utratę swoich 1,2 mln obserwujących, na rzecz umieszczenia zdjęć osób o dość nieoczywistej urodzie, które tworzą kampanię „Go With The Flaw”, będącą parafrazą popularnego hasła „Go With The Flow”.

2. High fashion, high culture

Jednak moda to nie tylko lifestyle. To także sztuka, która potrafi inspirować i oczarować. Po raz kolejny udowodniło to Kenzo. Po wielkim sukcesie viralu w reżyserii Spike’a Jonze’a francuska marka japońskiego pochodzenia, tym razem postawiła na współpracę z Natashą Lyonne, którą niektórzy mogą znać z serialu Orange is the New Black. Całość zapowiada najnowszy pokaz Kenzo, na którym zostanie zaprezentowana kolekcja na sezon jesień/zima 2018. Trzynastominutowy spot Kenzo to dowód na to, że wszędzie, także w modzie warto wychodzić poza schematy.

3. A ty co zobaczysz? 

Pozostając w temacie sztuki, warto zwrócić uwagę na ostatnie aktywności Muzeum Narodowego w Warszawie. Nowopowstała kampania „A Ty, co zobaczysz?” zachęca do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje, że wizyta w Muzeum to niezwykłe doświadczenie. W ramach akcji powstały trzy spoty, które przedstawiają momenty spotkań nowych ambasadorów Muzeum ze sztuką. Choć każdy z nich jest inny, wszystkich łączy jedno: sztuka jest dla nich inspiracją. Kogo zatem zobaczymy w trzech krótkich produkcjach? Ambasadorami Muzeum zostali Marcin Gortat, Monika BrodkaMarek Kamiński.

4. IKEA Place

Mimo zintensyfikowanych prac nad nowym iPhonem, Apple udało się w tak zwanym międzyczasie zrealizować współpracę z innym lovebrandem, czyli szwedzką IKEĄ. Projekt IKEA Place pozwoli użytkownikom dopasować meble do ich wnętrza. Jak? Za pomocą rozszerzonej rzeczywistości ARKit. Dzięki aplikacji możliwe będzie zeskanowanie pomieszczenia, a następnie wybieranie dowolnego z ponad 2000 wirtualnych mebli. Start aplikacji datowany jest na październik 2017, a korzystać z niego będą mogli, póki co, jedynie użytkownicy Apple.

5.  Zrównoważone Lwy Narodów Zjednoczonych

Organizatorzy festiwalu kreatywności Cannes Lions poinformowali, że jego przyszłoroczna edycja zostanie wzbogacona o nową kategorię konkursową. Chodzi o Sustainable Development Goals Lions, czyli nagradzanie projektów marketingowych wspierających inicjatywy, których celem jest zrównoważony rozwój na świecie. Zaplanowane jest przyznanie aż 17 nagród. Partnerem tej części festiwalu będzie Organizacja Narodów Zjednoczonych. Wszystkie dochody z opłat zgłoszeniowych do nowej kategorii zostaną przekazane na rzecz projektów wspierających zrównoważony rozwój realizowanych pod egidą ONZ.

  Aleksandra Świetlik, Junior Account Executive w Multi Communications

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, udostępnij go swoim znajomym lub napisz bezpośrednio do mnie
Z przyjemnością poznam Twoją opinię :)

comments powered by Disqus