22/06/2017

Z (life)stylem w świecie nowych technologii

W jaki sposób łączyć sferę lifestyle oraz technologie, dwa pozornie nie mające ze sobą wiele wspólnego, obszary? To jedno z wyzwań agencji PR. Kluczem jest uzyskanie jakościowego kontentu, który zainteresuje potencjalnego odbiorcę. Dobrym przykładem takiej aktywności może być realizacja sesji portretowej Harper’s Bazaar i Huawei P10, która powstała niedawno w Warszawie.

Wybierz motyw przewodni

Jak wybrać właściwy temat? Przede wszystkim… mądrze! To truizm, musimy jednak pamiętać, że wybór kontekstu, w którym pozycjonujemy markę, musi być autentyczny. Najnowsze trendy w makijażu, które czytelnicy mogą podziwiać, dzięki uwiecznieniu ich aparatem Huawei P10? Brzmi dobrze!

Pokaż głównego bohatera

Huawei P10 to telefon, który łączy w sobie cechy smartfona z najwyższej półki ze znakomitym aparate fotograficznym, a dodatkowo wyposażony został w świetny tryb portretowy i po raz pierwszy w przedni aparat, powstały we współpracy z firmą Leica. Zamiast mówić o zaletach produktu, postanowiliśmy je… pokazać. Jaki z tego wniosek? Nie zawsze zamieszczanie packshotu na każdej stronie materiału jest potrzebne, aby czytelnik poznał głównego bohatera sesji! Zdjęcia portretowe charakteryzują się najwyższą jakością i mogą być wykorzystywane nawet w najbardziej prestiżowych magazynach – taki przekaz materiału otrzymał czytelnik i mógł się o tym przekonać na własne oczy.

Postaw na wiarygodność i pokaż eksperckość

Harper’s Bazaar to ekskluzywny magazyn – inspiruje, wskazuje najważniejsze trendy. Współpraca z nim była zatem oczywista. Jedną ze stron w materiale poświęciliśmy making off, pokazując kulisy powstawania sesji. Takie przedstawienie uwiarygodniło  przekaz, i sprawiło, że kontent stał się ciekawszy.

Jacek Poremba to autor tysięcy zdjęć, w tym także portretów, wybitny fotografik, którego talent i dzieła znane są w całej Polsce. Za apartem (ups… telefonem!) stanął specjalnie na potrzeby sesji Harper’s Bazaar i Huawei. Jeden z najlepszych fotografów oraz telefon ze znakomitym trybem portretowym – to nie mogło się nie udać!

Nie poprzestawaj na jednym działaniu

Sesja w druku, czas odpocząć…? Niekoniecznie! Podczas sesji, wywiadu udzieliła trendsetterka i globalna make-up artist MAC Cosmetics, odpowiadająca tego dnia za makijaż modelek. Materiał, wraz z video z sesji, ukazał się na online na stronie magazynu. Artykuł nawiązuje także do produktu – smartfona Huawei P10, zaś w samym, drukowanym magazynie zamieszczono informacje o dodatkowych materiałach dostępnych na www. Wniosek? Warto poszukiwać dodatkowych możliwości komunikacji, po to, by zatrzymać czytelnika przy sobie jeszcze kilka chwil dłużej, a tym samym mocniej trafić do swojego odbiorcy. Materiał znajdziecie TUTAJ.

  

 

Marta Martyniak, Senior Account Manager w Multi Communications

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, udostępnij go swoim znajomym lub napisz bezpośrednio do mnie
Z przyjemnością poznam Twoją opinię :)

comments powered by Disqus
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', contentid: 'Content ID', title: 'Z (life)stylem w świecie nowych technologii', tags: 'huawei,multi communications, sesja zdjęciowa, harper's bazaar, p10'