12/10/2017

Marketing inwestycji deweloperskich – 5 wskazówek, które warto znać

1. Treści video

Aby przekonać Cię do inwestycji w treści video nie będę opowiadać spektakularnych success stories. W zamian zostawiam kilka danych, które obronią się same. Jak donosi Entrepreneur Magazine:

  • Content wideo generuje 3x większy ruch w witrynie
  • Dzięki treściom wideo ruch organiczny z wyszukiwarek wzrasta nawet o 157%
  • 85% konsumentów po obejrzeniu materiału wideo jest bardziej skłonna do zakupu danego produktu lub usługi
  • 46% konsumentów chętniej poszukuje dalszych informacji o produkcie lub usłudze po obejrzeniu wideo

Ponadto, filmy poprawiają widoczność witryn w wyszukiwarkach. Według Forrester Research, materiał wideo zwiększa szanse pojawienia się na pierwszej stronie wyszukiwania nawet o 50 razy! Jeśli zatem poważnie traktujesz swoją witrynę internetową jako narzędzie sprzedażowe, to najwyższy czas zainwestować w treści wideo.

2. Mobile i AdWordsy

Mobile i reklama Adwords, marketing nieruchomości

Czy wiedziałeś, że możesz zoptymalizować reklamy Google AdWords specjalnie pod użytkowników urządzeń mobilnych? I dlaczego o tym wspominam? Obecnie, liczba osób poszukujących informacji w Google przez telefon jest większa niż liczba osób robiąca to przez inne urządzenia. Należy jednak pamiętać, że treść twojej reklamy powinna wykraczać poza standardowe wezwanie do zakupu mieszkania – przede wszystkim twoja reklama powinna przenikać się z potrzebami twoich klientów. Jak je zlokalizować? – mamy dla Ciebie kilka wskazówek.

3. Zdjęcia z dronów

Kolejnym trendem w świecie marketingu inwestycji deweloperskich są zdjęcia z dronów. Dla kupujących, to świetna możliwość sprawdzenia nie tylko parametrów nieruchomości, ale przede wszystkim obejrzenia okolicy z lotu ptaka. Z tak szerokiej perspektywy doskonale widać zarówno pobliskie grunty, inne domy, czy też lokalne udogodnienia. Zdjęcia wykonane w ten sposób warto osadzić zarówno na stronie głównej witryny, jak też w kanałach social media. Jak jednak zadbać o spójność komunikacyjną w social media? Koniecznie sprawdźcie nasze wcześniejsze teksty.

4. Wirtualne spacery Google Street View

Prezentacja mieszkania w 3D lub wirtualne spacery, to must-have każdego dewelopera. W czasach, w których żyjemy w ciągłym biegu, wirtualne spacery to idealne rozwiązanie dla każdego kto nie ma czasu, by przyjść na dzień otwarty lub prezentację apartamentu pokazowego. Ponadto, dzięki wirtualnemu spacerowi Google Street View twoje mieszkanie, bądź inwestycja zostaną wyróżnione nie tylko w wyszukiwarce, ale też w Mapach Google, co pozwoli na dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów.

5. Virtual Reality

Planujesz przedsprzedaż mieszkań? Zainwestuj w wirtualną rzeczywistość. Angażowanie klientów na poziomie przedsprzedaży pomoże Ci wzbudzić większe zainteresowanie inwestycją. Wystawiasz się na targach mieszkaniowych? Weź okulary VR i dostarcz swoim klientom prawdziwych wrażeń z samego serca twojej inwestycji.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami lub zostaw swoją opinię poniżej w komentarzach :)

  Paulina Górska, Senior Account Executive w Multi Communications

comments powered by Disqus