17/08/2017

Content marketing – 5 wskazówek, które warto znać

Content marketing staje się popularną, a przede wszystkim skuteczną formą angażowania konsumentów oraz wpływania na ich decyzje zakupowe. Jak zatem przebić się w internetowym morzu zdjęć, filmów czy blogów? Oto 5 szybkich wskazówek:

1Aby zwiększyć zasięg treści marketingowych korzystaj z reklam w mediach społecznościowych. Już nawet kilkadziesiąt złotych na start może zrobić znaczącą różnicę, a Facebook będzie tego dobrym początkiem. Zobacz jak połączyć strategię marketingową z działaniami w social media.

2. Jeśli to możliwe promuj swój content również za pośrednictwem domeny .com. Jak się okazuje, aż 84% najpopularniejszych stron w wyszukiwarce Google korzysta właśnie z tej domeny.

3. Działaj konsekwentnie, a nie sporadycznie. Według ankiety HubSpot (dewelopera programów inbound marketingowych i wspierających sprzedaż), blisko 82% marketerów, piszących codziennie na swoich blogach pozyskało za ich pośrednictwem co najmniej jednego klienta (w porównaniu z 57% marketerami, którzy pisali raz na miesiąc).

4. Nigdy nie rezygnuj z pozyskiwania adresów emailowych. Aż 80% firm przyznaje, że adres e-mail jest ściśle związany z dochodami firmy.

5. Analizuj ruch na swojej stronie internetowej. Sprawdzaj najpopularniejsze tematy oraz typy treści, które zwiększają wejścia na twoją witrynę. Dzięki temu, tworzone przez Ciebie treści będą skuteczniej trafiały w gusta twoich czytelników.

Masz inne pomysły? A może planujesz działania content marketingowe? Zostaw komentarz pod artykułem i podziel się z nami swoim doświadczeniem. Z przyjemnością poznamy twoją opinię

  Paulina Górska, Account Executive w Multi Communications

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, udostępnij go swoim znajomym lub napisz bezpośrednio do mnie. Z przyjemnością poznam Twoją opinię :)

comments powered by Disqus