29/09/2017

#Trzeźwo Myślę – finał kampanii Carlsberg Polska!

To był piątek, jakich mało! 7 warszawskich pubów i restauracji, setki gości, szaleństwo fotobudek oraz vouchery ze zniżką na przejazd taxi – tak wraz z Carlsberg Polska obchodziliśmy Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa.

Akcję przeprowadziliśmy w ramach finału kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ, którą prowadziliśmy od maja do września br. Jej celem była promocja odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu, a wszystko w atmosferze zabawy, zaangażowania. Co należało do naszych zadań?

Media relations, influencer marketing oraz komunikacja wewnętrzna

Nasze działania oparliśmy o trzy kluczowe elementy: rozrywkę, edukację oraz zaangażowanie konsumentów. Wszystkie trzy osiągnęliśmy dzięki współpracy z influencerami, relacjom z mediami oraz komunikacji wewnętrznej.

W ramach influencer marketingu nawiązaliśmy współpracę z 6-cioma influencerami na Instagramie, którzy informowali swoich fanów nie tylko o kampanii #Trzeźwo Myślę, ale przede wszystkim zachęcali do włączenia się do wspólnej zabawy z okazji Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa.

Dziennikarze otrzymali przesyłkę kreatywną m.in. z koszulkami z hasłem: Kocham życie Trzeźwo myślę, a pracownicy szansę na zdobycie ciekawych nagród w konkursie, w którym zadaniem było rozszyfrowanie akronimu PIWO.

Współpraca z warszawskimi pubami i restaracjami

Co więcej, w trakcie Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa można było nas znaleźć aż w 7 pubach i restauracjach w Warszawie! Do wspólnej zabawy włączyły się: British Bulldog Pub, Irish Pub Miodowa, Nadwiślański Świt, Klub Explosion, Restauracja Bombay Masala, Cafe & Rock'n'Roll, Molly Malone's Irish Pub.

Jak było? Zobaczcie sami!

 

 

 

 

 

 

comments powered by Disqus