09/06/2017

TRZEŹWE MYŚLENIE zawsze w cenie – Multi Communications dla Carlsberg Polska!

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia.

Jeśli myślisz, że będziemy Cię pouczać lub moralizować, to jesteś w błędzie! Wszystko jest dla ludzi, alkohol i piwo również. Warto jednak zawsze podchodzić do zabawy w sposób rozsądny i odpowiedzialny.

Hasło #TRZEŹWOMYŚLĘ, nawiązuje do umiejętności racjonalnego myślenia oraz kontroli swojego życia, odkrywania świata i odczuwania radości i przyjemności z każdego dnia. Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będziemy wspierać od czerwca do września. 

BĘDZIEMY EDUKOWAĆ I ANGAŻOWAĆ KONSUMENTÓW!

Jak?

  • Dzięki MEDIOM - dziennikarze otrzymają serię materiałów edukacyjnych, wysyłkę kreatywną. Zrealizujemy też konkurs dla czytelników w mediach lokalnych.

  • Dzięki współpracy z ŁUKASZEM JAKÓBIAKIEM twórcą internetowego talk- show 20m²którego na YouTubie śledzi blisko 345 tys. osób, a na Instagramie ponad 100 tys. fanów. 

  • Dzięki serii koszulek z TRZEŹWYMI MYŚLAMI. Do ich wyboru będzie zapraszał swoich fanów Łukasz Jakóbiak na swoim Instagramie we wtorek – 13 czerwca. 

  • Dzięki promocji 3. Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa, 15 września 2017 r., z okazji którego przygotujemy ciekawe wydarzenia.

Będzie się działo!

 

comments powered by Disqus