19/06/2018

"Trzeźwe Myślenie" nie wychodzi z mody!

Stawiamy drugi krok w naszej współpracy z Carlsberg Polska

TRZEŹWO MYŚLĘ 2018 to kontynuacja zeszłorocznej kampanii edukacyjnej promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Tak jak w roku ubiegłym – nie pouczamy i nie moralizujemy, ale przekonujemy, że trzeźwe myślenie, w szerokim znaczeniu tego wyrażenia, jest ważne i stanowi nieodłączny element nowoczesnego stylu życia.

Wiemy jak istotna jest w życiu dobra zabawa, ale wiemy też, że zawsze warto podchodzić do niej w sposób rozsądny i odpowiedzialny, bo tylko wtedy daje nam prawdziwą, czystą radość. Hasło #TRZEŹWOMYŚLĘ, nawiązuje więc do umiejętności racjonalnego myślenia, podejmowania przemyślanych decyzji, odkrywania świata i odczuwania radości i przyjemności z każdego dnia.

Działania w ramach kampanii będziemy realizować od czerwca do lipca. Co zrobimy w tym czasie razem z Carlsberg Polska?


  • Wydarzenia TRZEŹWO MYŚLĘ – mieszkańcy Warszawy, 9 czerwca, mogli bawić się odpowiedzialnie na dedykowanych, otwartych wydarzeniach w lokalach partnerskich Carlsberg Polska – Królestwie Wwa, British Bulldog Pub, Chicago’s Bar&Grill oraz Klubie Explosion. Na gości czekały atrakcje, gadżety kampanii oraz vouchery zniżkowe na bezpieczny powrót taksówką do domu.
  • Badanie „KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ”. We współpracy z agencją badawczą SW Research sprawdziliśmy opinie i postawy Polaków w kilku kluczowych obszarach: znaczenia „trzeźwego myślenia” w życiu, doświadczeń związanych z alkoholem i asertywności w jego odmawianiu. Szczególną wagę przywiązaliśmy do sytuacji, które kategorycznie nie powinny być powiązane ze spożyciem alkoholu. Naszym wsparciem merytorycznym w komunikacji badania jest Magdalena Chorzewska – psycholog i psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem.                                                                         
  • Kampania w placówkachLux MedMedicover w całej Polsce. 
  • Współpraca z influencerami – Carlsberg Polska kontynuuje współpracę z zeszłorocznym ambasadorem – Łukaszem Jakóbiakiem. Kampanię w lipcu wesprze również blogerka Marta Lech-Maciejewska, znana jako SuperStyler, która podejmie temat odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji alkoholu z kobiecej i rodzinnej perspektywy. Wybór influencerów nie był przypadkowy. Marta jest aktywną mamą dwóch synów, dla której w życiu ogromne znaczenie mają takie wartości, jak rodzina, zdrowie i nieustanne odkrywanie świata. Z kolei Łukasz ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie oraz przykłada wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

Śledźcie zakładkę TRZEŹWO MYŚLĘ na stronie Carlsberg Polska – dzieje się!

comments powered by Disqus