04/12/2017

Transporeon wybrał Multi Communications

Agencja odpowiada za kontakty z mediami, w tym za pozycjonowanie raportu Transport Market Monitor oraz kluczowych narzędzi oferowanych przez Transporeon.

Polski rynek, na którym mamy silną pozycję, jest niezwykle ważny dla Transporeon. Ze strony Multi Communications liczymy na strategiczne partnerstwo w prowadzeniu skutecznych kampanii PR – podkreśla Maria Mitrofanova z Transporeon Group. Dlatego w wyborze partnera kierowaliśmy się tym, by znał i rozumiał specyfikę rynku TSL w Polsce. Ważne było także, aby miał silne kompetencje w komunikacji B2B w sektorze usług i procesów logistycznych, a jeśli będzie taka potrzeba, mógł również wspierać nas w innych krajach europejskich – dodaje.

Multi Communications od ponad 11 lat, nieprzerwanie obsługuje klientów z sektora TSL, odpowiadając na wyzwania branży przemysłowej i handlowej. Współpracujemy z przewoźnikami oraz odbiorcami towarów. Doskonale rozumiemy wyzwania biznesowe i komunikacyjne, które stoją przed firmą Transporeon, a dzięki przynależności do sieci PRGN jesteśmy w stanie wspierać klienta także na innych rynkach – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

Za prowadzenie aktywności dla Transporeon odpowiada zespół korporacyjny. 

comments powered by Disqus