18/04/2018

Razem z Sanofi edukujemy o "Mocy w zasięgu ręki"

Wiosna przyniosła ze sobą nowe wyzwania dla Multi! Rozpoczynamy prowadzenie działań komunikacyjnych w ramach kampanii „Moc w zasięgu ręki”, na rzecz Sanofi – jednej z globalnych firm z sektora farmaceutycznego.

Z początkiem kwietnia, Sanofi połączyło siły z Multi Communications, aby wspólnie prowadzić akcję edukacyjną „Moc w zasięgu ręki”. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat skutków niedoboru magnezu w organizmie oraz pokazanie korzyści, wynikających z utrzymania jego prawidłowego poziomu, dla codziennego funkcjonowania. Multi będzie odpowiedzialne za przygotowanie platformy komunikacyjnej, launch kampanii i relacje z mediami, a także realizację projektów specjalnych oraz doradztwo komunikacyjne. Inicjatorem kampanii jest firma Sanofi, producent nowego preparatu Magne B6® Forte.

Za prowadzenie działań dla klienta odpowiada zespół Consumer Healthcare.

comments powered by Disqus