07/05/2018

Multipartnerski program naszego klienta rośnie w siłę!

PAYBACK nawiązał niedawno współpracę z Kaufland. Od 26 kwietnia – klienci sklepów tej sieci mogą zbierać punkty w programie PAYBACK. To ważne wydarzenie nie tylko dla obu firm, ale i całego polskiego rynku programów lojalnościowych.

Dołączenie Kaufland do naszego programu z pewnością zwiększy jego skalę oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich naszych partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.

Kaufland jest w oczach polskiego konsumenta jedną z najlepszych sieci spożywczych. Wyróżnia się pozytywnie doświadczeniem zakupowym oraz dbałością o klienta.

Dzięki współpracy z PAYBACK, Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. W efekcie klienci Kaufland będą mogli odnosić liczne korzyści, zarówno w marketach, jak i w wybranych punktach blisko 300 partnerów programu – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.

Od czwartku we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce będą działały stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować swoją kartę PAYBACK, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland będzie można otrzymać 1 punkt PAYBACK. Dodatkowo regularnie przygotowywane będą liczne promocje pozwalające na szybsze zbieranie i wykorzystywanie punktów, np. już od dnia startu programu dotychczasowi uczestnicy mogą otrzymać 200 punktów promocyjnych za pierwszą transakcję w Kauflandzie, a nowi uczestnicy 200 punktów promocyjnych za transakcję i rejestrację. Kolejne promocje będą czekały na uczestników w formie kuponów drukowanych przy kasie lub dostępnych online, na stronie www albo w aplikacji PAYBACK.

comments powered by Disqus