24/05/2018

Multi rozpoczyna podróż z nowym klientem!

Przed nami następne, ekscytujące wyzwanie! Po raz kolejny będziemy odpowiedzialni za przygotowanie i realizację kampanii komunikacyjnej wspierającej wejście do Polski nowego brandu. Tym razem, będzie to Selina - unikalny koncept hoteli butikowych i jednocześnie jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie. 
 

Selina została stworzona w 2015 roku z myślą o współczesnych podróżnych – osobach, które chcą zwiedzać świat bez ograniczeń oraz mieć możliwość elastycznej pracy z każdego miejsca. Łącząc styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli, Selina zapewnia swoim gościom niepowtarzalne doświadczenia, jakich nie znajdą nigdzie indziej. Składa się na nie ciekawy design oraz szeroka oferta noclegowa, coworkingowa i rekreacyjna umożliwiająca odkrywanie różnych zakątków świata oraz integrację z miejscową ludnością oraz innymi podróżującymi, wypoczynek, zabawę, a także pracę zdalną. Unikalny model biznesowy, oparty o długoterminowy wynajem nieruchomości przez Selina, zrównoważony rozwój oraz zaangażowanie w życie lokalnych społeczności, zapewnia wymierne korzyści, zarówno właścicielom nieruchomości oraz inwestorom, jak i podróżnym oraz okolicznym mieszkańcom.

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje dynamiczny rozwój na nowych rynkach, w tym w Ameryce Północnej oraz w Europie. Polska jest jednym z pierwszych europejskich krajów, w których Selina chce otwierać swoje hotele.

„Współpraca z Selina to kolejny projekt Multi Communications, w ramach którego naszym zadaniem jest wprowadzenie do Polski zupełnie nowej marki. Tym razem będzie to bardzo ciekawa podróż z wyjątkowym, innowacyjnym konceptem łączącym najlepsze cechy hoteli i hosteli. Selina doceniła naszą kreatywność, duże doświadczenie w komunikacji, zarówno B2B, jak i konsumenckiej, szybkość działania oraz zrozumienie filozofii marki i jej celów” – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

W ramach współpracy Multi będzie odpowiadało za prowadzenie komunikacji, na początkowym etapie głównie B2B, w tym za relacje z mediami oraz doradztwo strategiczne. Projekt prowadzi zespół korporacyjny naszej agencji. 

 

comments powered by Disqus