11/08/2017

Multi Communications z gruntow(n)ą kampanią dla firmy Menard

Multi Communications przeprowadzi kampanię informacyjną dla firmy Menard, której celem jest zwrócenie uwagi na problem zanieczyszczeń powierzchni ziemi, na której budowane są osiedla mieszkalne. Wszystko po to, by uświadomić społeczeństwu, że jest to temat ważny z perspektywy inwestorów i mieszkańców, czyli nas wszystkich!

Przekształcanie terenów i obiektów poprzemysłowych jest coraz częstszym zjawiskiem zwłaszcza w dużych miastach. Deficyt atrakcyjnych lokalizacji, ale także moda na nieruchomości z historią, skłania deweloperów do sięgania po tereny wymagające dokładnego sprawdzenia i rewitalizacji zanim pojawią się tam mieszkańcy – mówi Kamil Ciepiela, Kierownik Działu Remediacji Menard Polska. Tematyka badania gruntu pod inwestycje mieszkaniowe jest trudna, a przez to mało popularna wśród osób kupujących nieruchomości. Zwykle nie mają oni świadomości, że zanieczyszczenia, szczególnie na terenach poprzemysłowych, mogą mieć wpływ na jakość ich życia, zdrowie, bezpieczeństwo i finanse – dodaje.

Multi Communications ma doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących branży nieruchomości. Rozumiemy ten rynek i relacje pomiędzy jego uczestnikami, co stanowi podstawę skutecznej komunikacji – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications. Nasz zespół contentowy posiada szerokie kompetencje, by opracować i w ramach kampanii wdrożyć strategię łączącą różne narzędzia komunikacji marketingowej, w tym PR, eventy i social media – dodaje.

Za realizację kampanii odpowiada zespół korporacyjny, którym kieruje Edyta Miszczuk, account director. 

comments powered by Disqus