12/04/2018

Multi Communications po dzikiej stronie mocy. Jack Link’s nowym klientem agencji

Do grona naszych klientów dołączyła międzynarodowa firma z sektora FMCG. Zespół konsumencki i social media Multi jest odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii launchingowej marki Jack Link’s w Polsce. Team realizuje zadania z zakresu social media oraz influencer marketingu.

Współpraca Multi z Jack Link’s rozpoczęła się w drugiej połowie marca 2018. Nasz nowy klient to amerykańska firma rodzinna, która jest międzynarodowym liderem w zakresie przekąsek i numerem jeden wśród producentów przekąsek mięsnych na świecie. Jej flagowym produktem są przygotowywane według tradycyjnej receptury rodziny Linków Beef Jerky, czyli kawałki suszonej wołowiny. Produkty Jack Link’s Beef Jerky powstają w 100% z chudej, brazylijskiej wołowiny i są bogatym źródłem białka. Dzięki temu, Jack Link’s Beef Jerky są idealnym produktem nie tylko jako smaczna przekąska, ale i jako element zrównoważonej diety dla aktywnych osób w ich codziennej suplementacji.

Firma Jack Link’s nastawiona jest na promocję aktywnego i zdrowego trybu życia, w którym ważna jest odpowiednia dieta, pasja i nieustanne podejmowanie nowych wyzwań. Głównym przesłaniem marki jest hasło „Feed your wild side”, zachęcające konsumentów do nasycenia swojej dzikiej natury. W nawiązaniu do  swojego motto, firma zdecydowała się podjąć współpracę sponsorską z organizatorem biegów z przeszkodami Runmageddon, stając się partnerem trzech wydarzeń w 2018 roku w Warszawie. Pierwszy bieg, podczas którego Jack Link’s będzie zachęcał uczestników do uwolnienia swojej dzikiej natury odbędzie się już 14 kwietnia.

„Multi Communications nieustannie poszerza swoje portfolio projektów z obszaru social media i influencer marketingu. Skuteczność naszych działań zapewniają doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu dedykowanych strategii, a także kreatywność i znajomość panujących trendów. Cieszymy się, że tym razem możemy wykorzystywać nasze kompetencje podczas prowadzenia komunikacji dla producenta przekąsek”  – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

Jack Link’s wybrał agencję w drodze przetargu. Projekt prowadzi zespół konsumencki I social media.

comments powered by Disqus