23/10/2017

Multi Communications dla PAYBACK!

Do grona naszych klientów dołączył Program PAYBACK. W ramach współpracy odpowiadamy za relacje z mediami oraz zarządzanie profilem marki na portalu społecznościowym LinkedIn.

Robiąc zakupy lub odwiedzając kino z pewnością nieraz natknąłeś się na logo PAYBACK. Nic dziwnego! Do programu należy już prawie 8 mln osób, które mogą zbierać punkty u blisko 900 partnerów PAYBACK.

Liczba uczestników programu PAYBACK wzrasta w bardzo dynamicznym tempie. Obecnie do programu dołącza ponad 70 tysięcy konsumentów tygodniowo. Dodatkowo wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które ułatwią naszym partnerom angażowanie nie tylko ich klientów, ale także pracowników oraz kontrahentów. Takie tempo rozwoju wymaga od nas skoordynowanego, aktywnego działania na wielu płaszczyznach biznesowych i wizerunkowych, stąd też decyzja o wzmocnieniu naszych działań komunikacyjnych - podkreśla Anna Muszyńska-Jurków, kierownik ds. zasobów ludzkich i komunikacji PAYBACK Polska.

Kontakty z mediami i zarządzanie profilem marki na LinkedIn

Do zadań agencji w ramach kontraktu należą kontakty z mediami oraz prowadzenie profilu marki w serwisie LinkedIn.

Multi Communications ma duże doświadczenie w prowadzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Skuteczność naszych działań zapewnia zespół komunikacji korporacyjnej, który posiada szerokie kompetencje w tworzeniu i wdrażaniu strategii łączących różne narzędzia oraz kanały komunikacji, w tym social media – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

Za koordynację prac dla klienta odpowiada zespół korporacyjny, którym kieruje Edyta Miszczuk, account director agencji. PAYBACK Polska wybrał Multi Communications w drodze przetargu.

comments powered by Disqus