03/09/2018

Jesteśmy na 8. miejscu w Rankingu Agencji PR magazynu Press

Magazyn Press podsumował właśnie miniony rok w świecie public relations. I choć płynie z niego kilka ciekawych lekcji dla całej branży, my dziś skupiamy się na sobie. Znaleźliśmy się w aż trzech zestawieniach – nie tylko w pierwszej 10. najlepszych agencji public relations w całej Polsce, ale i na 2. miejscu w kategorii grupy agencji oraz na 6. lokacie pod względem dynamiki wzrostu.

Press po raz kolejny uważnie przyjrzał się rodzimemu rynkowi komunikacji marketingowej. No właśnie, komunikacji marketingowej, bo jak wynika z lektury artykułu Joanny Sędek – klasycznie pojmowany PR nieubłaganie zbliża się do śmierci z przyczyn naturalnych. I choć chyba każdy adept PR-u usłyszał takie zdanie w swoim życiu przynajmniej raz, to dziś wiemy, że z tą druzgocącą diagnozą wiele polskich agencji poradziło sobie zaskakująco dobrze.  

Jak się okazuje, kluczem do sukcesu stało się… multiplikowanie swoich kompetencji. Wśród usług oferowanych przez agencje z czołówki zestawienia możemy bowiem znaleźć – tak jak i w ofercie Multi Communications – oprócz klasycznie pojmowanych media relations, także influencer marketing, digital i social media, eventy, czy content marketing.

Dzięki nieustającemu rozwijaniu naszych kwalifikacji w ramach Multi Communications, w 2017 roku udało nam się zwiększyć przychody aż o 21,9% w porównaniu do roku go poprzedzającego, co zaowocowało 6. lokatą w kategorii biorącej pod uwagę dynamikę wzrostu. Z kolei według wielkości przychodów, nasza agencja okazała się być 8. w Polsce, z wynikiem 10,67 mln zł. Jako grupy agencji, Multi Communications uplasowało się zaś na 2. miejscu z  przychodem w wysokości 12, 46 mln zł.

Czy mogliśmy wymarzyć sobie lepsze zakończenie wakacji? Wyluzowany

 

 

 

comments powered by Disqus