02/02/2018

CooperVision i Multi Communications w walce z Cyfrowym Zmęczeniem Wzroku

Multi Communications realizuje kolejne wyzwanie. Tym razem zespół healthcare z naszego działu konsumenckiego, wraz z firmą CooperVision, pomaga Polakom zapobiegać syndromowi cyfrowego zmęczenia wzroku, wynikającego z życia pośród srebrnych ekranów. Jak?

W czasach, kiedy zrezygnowanie z urządzeń elektronicznych jest praktycznie niemożliwe, CooperVision – jeden ze światowych liderów w produkcji soczewek kontaktowych – postanowił wyjść naprzeciw potrzebom społeczeństwa i zwiększyć jego wiedzę na temat odpowiedniej pielęgnacji oczu i dbania o komfort widzenia w cyfrowym świecie. Jako partnera do stworzenia i realizacji swojej kampanii edukacyjnej CooperVision wybrał naszą agencję.

Współpracę z CooperVision rozpoczęliśmy już w drugiej połowie listopada. Nasz zespół konsumencki odpowiedzialny jest za działania z zakresu media relations, kreację contentu do komunikacji, a także przygotowanie oraz kompleksowe przeprowadzenie akcji „Cyfrowe NIEzmęczenie Wzroku”. Działania w ramach tego projektu odbywają się przede wszystkim w radiu oraz mediach ogólnopolskich i regionalnych. Akcja „Cyfrowe NIEzmęczenie Wzroku” powstała dla wszystkich, którzy chcą dbać o swoje oczy, nie rezygnując jednocześnie z przebywania w wirtualnym świecie.

A czym właściwie jest cyfrowe zmęczenie wzroku? To rodzaj przemęczenia oczu, który zaczął być diagnozowany wraz z upowszechnianiem się komputerów osobistych. Najczęściej objawia się bólem, podrażnieniem, suchością oka lub wręcz przeciwnie – jego nadmiernym łzawieniem. Jednym z negatywnych skutków są także trudności w skupieniu wzroku i koncentracją, co może wpływać na efektywność wykonywanych przez nas zadań.

Więcej informacji na temat akcji „Cyfrowe NIEzmęczenie wzroku” znajdziecie na stronie cyfroweniezmeczeniewzroku.pl oraz na Facebooku CooperVision Polska.

comments powered by Disqus