09/10/2018

Blueair nowym klientem Multi Communications!

Do grona naszych klientów dołącza nowa marka! Blueair, szwedzki producent wysokiej klasy oczyszczaczy powietrza, wesprze Polaków w walce o zdrowy oddech podczas nadchodzącego sezonu smogowego. W ramach współpracy będziemy odpowiedzialni za przygotowanie i realizację kampanii komunikacyjnej wprowadzającej produkty tej firmy na polski rynek

Marka Blueair powstała w 1996 roku. Od początku istnienia przyświeca jej idea, że oddychanie czystym powietrzem jest jednym z podstawowych praw każdego człowieka. Dzięki połączeniu innowacyjnych technologii oraz nowoczesnego designu produkty marki łączą w sobie wysoką wydajność, energooszczędność, cichą pracę i atrakcyjny wygląd. Produkty Blueair dystrybuowane w Polsce przez firmę AGED są przeznaczone zarówno do domów, jak i do biur.

Współpraca z Blueair to kolejny projekt Multi Communications, w ramach którego naszym zadaniem jest wprowadzenie marki na polski rynek. Cieszymy się, że przy okazji tej współpracy będziemy mogli łączyć nasze kompetencje z zakresu komunikacji lifestylowej, technologicznej, zdrowotnej oraz wnętrzarskiej. Blueair docenił przy tym naszą kreatywność, doświadczenie, szybkość działania i zrozumienie filozofii marki oraz jej celów. Tak jak Blueair wierzymy w czyste powietrze i chcemy o nim mówić głośno zwłaszcza w kontekście nadchodzącego sezonu smogowego – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

W ramach współpracy Multi Communications będzie odpowiadało za prowadzenie działań media relations, realizację projektów specjalnych, współpracę z ekspertami, influencer marketing oraz doradztwo komunikacyjne. Projekt prowadzi zespół konsumencki Multi.

Więcej informacji o marce: https://www.blueair.com/pl

comments powered by Disqus