22/11/2016

5 nagród dla Multi Communications w PRGN Best Practices Awards

Jak co roku, w ramach konkursu PRGN Best Practices 2016 wyłoniono najlepsze kampanie komunikacyjne. W plebiscycie organizowanym przez Public Relations Global Network, globalną sieć zrzeszającą agencje PR z całego świata, po raz kolejny wyróżniono Multi Communications. Agencja może się pochwalić się nagrodami w pięciu kategoriach. Uznanie jury zyskały kampania BRITA – lepszy wybór. działania komunikacyjne realizowane dla Fundacji Spełnionych Marzeń, dotyczące Onko-Olimpiady 2016, a także projekt z zakresu employer branding – Życie po Edelmanie.

Do konkursu PRGN Best Practices 2016 zgłoszono aż 88 projektów w 17 kategoriach. Pośród jurorów plebiscytu znaleźli się członkowie PRGN reprezentujący blisko 30 agencji PR z całego świata. Projekty były przez nich oceniane pod kątem strategii, kreatywności oraz efektywności. W tym roku Multi Communications zdobyło nagrody w pięciu kategoriach: autopromocji agencji (agency self-promotion), komunikacji konsumenckiej produktowej (consumer communication-products), content marketingu, kampanii społecznej/csr (social campaign/csr) oraz employer brandingu.

Pierwsze miejsce przyznano agencji za projekt „Życie po Edelmanie” w kategorii autopromocji agencji. Celem działań komunikacyjnych było zwrócenie uwagi na agencję Multi Communications za pomocą real time marketingu – w kontekście zamknięcia konkurencyjnej agencji PR, Edelman Polska. Kampanię zrealizowano za pośrednictwem fanpage’a FB Multi Communications w kwietniu br. Launchem działań był krótki, zwięzły komunikat: „Życie po Edelmanie? Zadzwoń – Aldona z HR Multi”. Nietuzinkowy post spotkał się z dużym oddźwiękiem w mediach społecznościowych, zarówno na kanałach firmowych, jak i prywatnych, a także w mediach branżowych (m.in.: PRoto, Wirtualne Media, PublicRelations.pl). Dzięki szybkiej reakcji na wydarzenie branżowe, jakim było niespodziewane zamknięcie polskiego oddziału agencji Edelman, Multi Communications udało się dotrzeć do 23 000 użytkowników Facebooka, z czego do 12 000 za pomocą zasięgów organicznych. Kampania zwiększyła rozpoznawalność agencji i przyczyniła się do pozyskania nowych kontaktów. „Życie po Edelmanie” zdobyło także trzecie miejsce w konkursie w kategorii employer brandingu.

Drugie miejsce agencja zdobyła za kampanię BRITA – lepszy wybór. Działania realizowane dla marki BRITA zostały nagrodzone w dwóch kategoriach: content marketingu oraz komunikacji konsumenckiej – produktowej. Aktywności zrealizowano w 2015 roku. Celem kampanii była zmiana negatywnego postrzegania wody kranowej przez społeczeństwo i zachęcenie konsumentów do picia wody filtrowanej. Kampania 360⁰ obejmowała media relations, współpracę z blogerami oraz influencerami (m.in.: Dorota Szelągowska i Grzegorz Łapanowski), a także stworzenie strony contentowej z poradami, klipami, przepisami i zdjęciami. Po 6 miesiącach komunikacji, wzmianki na temat działań realizowanych dla marki BRITA pojawiły się ponad 200 razy w mediach lifestylowych, poradnikowych, kulinarnych i ogólnoinformacyjnych.

Trzecie miejsce przyznane w kategorii kampanii społecznej/csrprzypadło Multi Communications za działania realizowane dla Fundacji Spełnionych Marzeń, dotyczące komunikacji Międzynarodowych Igrzysk Sportowych „Onko-Olimpiada 2016”. Onko-Olimpiada to jedyna tego typu impreza sportowa na świecie dla młodych zawodników zmagających się z chorobą nowotworową. Zadaniem agencji była komunikacja wydarzenia, które odbyło się w sierpniu br. na obiektach sportowych Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. W ramach projektu Multi Communications realizowało przede wszystkim działania z zakresu media relations. Dzięki sprawnie poprowadzonej komunikacji, wydarzenie sportowe spotkało się z dużym zainteresowaniem mediów.

1 miejsce

Życie po Edelmanie                    nowa kategoria – agency self-promotion

 

2 miejsce

Better with Brita                         consumer communications – products

Better with Brita                         content marketing

 

3 miejsce

Onko-olimpiada                          social campaign/csr

Life after Edelman                      employer branding

comments powered by Disqus